Missing large

robertdkrebs Premium

Red & Rover

Recent Comments

  1. about 18 hours ago on Red and Rover

    OMG, you are hard core. Count Chocula! My little brother ate that and Captain Crunch. Shocking that he doesn’t look like some toothless hill folk.

  2. about 19 hours ago on Red and Rover

    Yup yup yup

  3. 4 days ago on Red and Rover

    Maybe, just maybe they might have a learning experience from this episode. LOL

  4. 5 days ago on Red and Rover

    absolutely love it, tremendous! As a young boy I use to do that with my Bassett Hound in front of the fireplace, fond memories.

  5. 6 days ago on Red and Rover

    If Rover could make a Z he would be even more amazing than he already is. BTW, dog pea backwards, so it’s a Z,lol!

  6. 6 days ago on Red and Rover

    Nice touch ZORO!

  7. 6 days ago on Red and Rover

    My Rugby does that. As he got older and hip’s started bothering him, he just lets it fly. Lol

  8. 7 days ago on Red and Rover

    I thought something happened to Brian or Go Comics went belly up

  9. 7 days ago on Red and Rover

    I am sooo thankful that your site is back up. I thought the worse. BTW, the lick on the face in the last frame says it all. Gratitude

  10. 14 days ago on Red and Rover

    Yip, yip , yip, yip! Lol