Advertisement

Big Nate by Lincoln Peirce for April 15, 2014

  1. Himer
    dynamo23  almost 8 years ago

    nate must HATE artur

     •  Reply
  2. Scrat
    hometownk Premium Member almost 8 years ago

    It sucks to be good at something and have someone else do better.

     •  Reply
  3. Photo on 3 2 14 at 10.45 am  3
    Shady_Cat  almost 8 years ago

    That’s just the corn flakes mascot with a differnt name.

     •  Reply
  4. Riker lynch image riker lynch 36448164 300 300
    peanuts511  almost 8 years ago

    i really think that someone else other than artur or nate will win the thing! who’s with me??

     •  Reply
  5. Img 3153  1
    Johnnie Polo Premium Member almost 8 years ago

    Nate’s having multiple strokes.

     •  Reply
  6. 20071112 einstein
    hariseldon59  almost 8 years ago

    Isn’t he just ripping off the Corn Flakes mascot?

     •  Reply
  7. Missing large
    Poollady  almost 8 years ago

    Halarious

     •  Reply
  8. Missing large
    DickEstel Premium Member almost 8 years ago

    Brewster the Rooster was the mascot for Gobel Beer back in the 1950s

     •  Reply
  9. Missing large
    Comic Minister Premium Member almost 8 years ago

    Nate doesn’t like it.

     •  Reply
  10. Koala
    orbenjawell Premium Member almost 8 years ago

    ……yeah..hilarious: this time he "popeyed’ his OTHER eye!! Snicker! SNICKER!!

     •  Reply
  11. Scrat
    hometownk Premium Member almost 8 years ago

    Maybe Artur will be on the shortlist.

     •  Reply
  12. Dr cesspool
    byamrcn  almost 8 years ago

    Brewster the Rooster is the title character of a 2007 children’s book. No way Artur will win, unless the cereal people want a copyright lawsuit on their hands.

     •  Reply
  13. Missing large
    theonlypinkoff  almost 8 years ago

    WE ALL KNOW ARTUR’S GONNA WIN

     •  Reply
  14. Missing large
    theonlypinkoff  almost 8 years ago

    WE ALL KNOW ARTUR’S GONNA WIN

     •  Reply
  15. Missing large
    theonlypinkoff  almost 8 years ago

    WE ALL KNOW ARTUR’S GONNA WIN

     •  Reply
  16. Missing large
    Tue Elung-Jensen  almost 8 years ago

    Might go for both tbh.

     •  Reply
  17. Dragon ball pikachu
    Bignatefan2002  almost 8 years ago

    Artur is a great character, he’s a bit clueless because he thinks that’s a funny face even though that is his “I’m going to kill you one day” look.

     •  Reply
  18. Dragon ball pikachu
    Bignatefan2002  almost 8 years ago

    I just realized, same face from yesterday.

     •  Reply
  19. Missing large
    cheezburgerdog  almost 8 years ago

    Dat face tho.

     •  Reply
  20. Missing large
    cheezburgerdog  almost 8 years ago

    He’s gotta fart.

     •  Reply
  21. 4906001717 display
    tropowarrior  almost 8 years ago

    Poor Nate!

     •  Reply
  22. Missing large
    aneeshbathey  over 7 years ago

    i no whut Nate’s thinking: Arthur is gonna win this Crunch Ceereeel Contest, right Nate, if yore reeal

     •  Reply
  23. 220px robert downey jr. as tony stark in avengers infinity war
    Mr. Stark  over 1 year ago

    I know this is like six years to late, but does anyone else kind of hate artur?

     •  Reply
  24. Xiao
    Vallion  9 months ago

    Why is it called BREWSTER? It’s not a mascot for a beer brewing company

     •  Reply
  25. Randy the looser
    (NOT) Randy Betancourt  4 months ago

    Artur has no idea what sarcasm is huh.

     •  Reply
Sign in to comment
Advertisement

More From Big Nate

Advertisement
Advertisement
Advertisement