The Boobiehatch by Timothy Simpson

The BoobiehatchNo Zoom

Comments (12) (Please sign in to comment)

  1. Jonny B

    Jonny B said, over 1 year ago

    Nice do! The blowfish had some work there for drying!

  2. Lisa  4romMpls

    Lisa 4romMpls said, over 1 year ago

    LOL! My tot is now addicted to “Finding Nemo” – I think Nemo’s dad get’s trapped in a whale’s mouth!

  3. LadyLavendar

    LadyLavendar said, over 1 year ago

    When I get a perm all I get is frizzzzzzzz not the nice spirals they have, well I will just need to be a whale and I’m on my way (I have to stay away from the beach to make sure I’m not pushed back into the sea)

  4. LadyLavendar

    LadyLavendar said, over 1 year ago

    The one jumping out of the ocean reminds me of Bo running down the beach and then shaking her head sending her rows hither and there. Toss those tussels, look at you.

  5. Lisa  4romMpls

    Lisa 4romMpls said, over 1 year ago

    The whales will have no problem keeping their tresses moist (don’t perms have a problem of creating dry hair?)

  6. Arianne

    Arianne said, over 1 year ago

    Is that why perm whales breach? They’re trying to work out the kinks?
    Timothy – I love the visuals on this! The colors, the sand, the appearance of the water’s surface and the sun’s effects on it, and how the sun highlights the whales… such happy tranquility!
    Your animals are always so great! I wish and hope some day you will be able to do animation. Each still panel is so alive, I can’t not envision it in action. It needs to be!

  7. Timothy Simpson

    Timothy Simpson GoComics PRO Member said, over 1 year ago

    @Jonny B

    Thx JO. Particularily the leaf blowfish… There’s a drawing waiting to be done!

  8. Timothy Simpson

    Timothy Simpson GoComics PRO Member said, over 1 year ago

    @Lisa 4romMpls

    Wow, yay for your tot… cuz as u know, some people r afraid of clownfish.

  9. Timothy Simpson

    Timothy Simpson GoComics PRO Member said, over 1 year ago

    @LadyLavendar

    Ha. “Frizzzzzz” is funny. Next time you go to the beach just take a can of green peas. They’re known to protect the mighty mammals

  10. Timothy Simpson

    Timothy Simpson GoComics PRO Member said, over 1 year ago

    @LadyLavendar

    LL, spot on! I kid you not… that was the image i was going for. It made me chortle internally having a whale do a sexy slow motion follicle flourish.

  11. Timothy Simpson

    Timothy Simpson GoComics PRO Member said, over 1 year ago

    @Lisa 4romMpls

    Hmmmm not sure. The only hair emergency i’ve ever heard about were w the bleached whales.

  12. Timothy Simpson

    Timothy Simpson GoComics PRO Member said, over 1 year ago

    @Arianne

    Ha! ‘Kinks’ is fresh. & again you have made my face light up & smile. I wait to draw & color these during my genius hours [12:00 AM-2AM] So you should know that i take your sweet comments & encouragement to bed… Thx A.

  13. Refresh Comments.